My favourite actors/actresses
Sort by:
Showing 30 items
Rating:
List Type:
Inception (2010): Dom Cobb
The Departed (2006): Billy Costigan
Gangs of New York (2002): Amsterdam Vallon
What's Eating Gilbert Grape (1993): Arnie Grape
The Departed (2006): Billy Costigan
Gangs of New York (2002): Amsterdam Vallon
What's Eating Gilbert Grape (1993): Arnie Grape
Nakki's rating:
The Departed (2006): Frank Costello
The Shining (1980): Jack Torrance
One Flew Over the Cuckoo's Nest (1975): R.P. McMurphy
The Shining (1980): Jack Torrance
One Flew Over the Cuckoo's Nest (1975): R.P. McMurphy
Nakki's rating:
Angels & Demons (2009): Robert Langdon
The Da Vinci Code (2006): Robert Langdon
Road to Perdition (2002): Michael Sullivan
The Green Mile (1999): Paul Edgecomb
Saving Private Ryan (1998): Capt. John H. Miller
Forrest Gump (1994): Forrest Gump
The Da Vinci Code (2006): Robert Langdon
Road to Perdition (2002): Michael Sullivan
The Green Mile (1999): Paul Edgecomb
Saving Private Ryan (1998): Capt. John H. Miller
Forrest Gump (1994): Forrest Gump
Nakki's rating:
There Will Be Blood (2007): Daniel Plainview
Gangs of New York (2002): Bill 'The Butcher' Cutting
Gangs of New York (2002): Bill 'The Butcher' Cutting
Nakki's rating:
Horton Hears a Who! (2008) (voice): Horton
The Number 23 (2007): Walter Sparrow/Fingerling
Me, Myself & Irene (2000): Charlie Baileygates/Hank Evans
Man on the Moon (1999): Andy Kaufman
The Truman Show (1998): Truman Burbank
The Number 23 (2007): Walter Sparrow/Fingerling
Me, Myself & Irene (2000): Charlie Baileygates/Hank Evans
Man on the Moon (1999): Andy Kaufman
The Truman Show (1998): Truman Burbank
Nakki's rating:
American Beauty (1999): Lester Burnham
The Negotiator (1998): Chris Sabian
Se7en (1995): John Doe
The Negotiator (1998): Chris Sabian
Se7en (1995): John Doe
Nakki's rating:
Nakki's rating:
Freedom Writers (2007): Erin Gruwell
Million Dollar Baby (2004): Maggie Fitzgerald
Boys Don't Cry (1999): Brandon Teena
Million Dollar Baby (2004): Maggie Fitzgerald
Boys Don't Cry (1999): Brandon Teena
Nakki's rating:
Meet the Parents (2000): Jack Byrnes
The Untouchables (1987): Al Capone
Raging Bull (1980): Jake La Motta
The Untouchables (1987): Al Capone
Raging Bull (1980): Jake La Motta
Nakki's rating:
Gran Torino (2008): Walt Kowalski
Million Dollar Baby (2004): Frankie Dunn
The Bridges of Madison County (1995): Robert Kincaid
Unforgiven (1992): William 'Bill' Munny
Escape from Alcatraz (1979): Frank Morris
The Good, the Bad and the Ugly (1966): Blondie
For a Few Dollars More (1965): Monco
Million Dollar Baby (2004): Frankie Dunn
The Bridges of Madison County (1995): Robert Kincaid
Unforgiven (1992): William 'Bill' Munny
Escape from Alcatraz (1979): Frank Morris
The Good, the Bad and the Ugly (1966): Blondie
For a Few Dollars More (1965): Monco
Nakki's rating:
3:10 to Yuma (2007): Ben Wade
Cinderella Man (2005): Jim Braddock
A Beautiful Mind (2001): John Nash
Gladiator (2000): Maximus
Cinderella Man (2005): Jim Braddock
A Beautiful Mind (2001): John Nash
Gladiator (2000): Maximus
Nakki's rating:
From Dusk Till Dawn (1996): Richard Gecko
Desperado (1995): Pick-up Guy
Pulp Fiction (1994): Jimmie Dimmick
Reservoir Dogs (1992): Mr. Brown
Desperado (1995): Pick-up Guy
Pulp Fiction (1994): Jimmie Dimmick
Reservoir Dogs (1992): Mr. Brown
Nakki's rating:
Lucky Number Slevin (2006): Lindsey
Kill Bill: Vol. 1 (2003): O-Ren Ishii
"Ally McBeal" (1998-2002): Ling Woo
Kill Bill: Vol. 1 (2003): O-Ren Ishii
"Ally McBeal" (1998-2002): Ling Woo
Nakki's rating:
The Curious Case of Benjamin Button (2008): Daisy
Elizabeth: The Golden Age (2007): Queen Elizabeth I
Notes on a Scandal (2006): Sheba Hart
The Missing (2003): Magdalena Gilkeson
Elizabeth (1998): Elizabeth I
Elizabeth: The Golden Age (2007): Queen Elizabeth I
Notes on a Scandal (2006): Sheba Hart
The Missing (2003): Magdalena Gilkeson
Elizabeth (1998): Elizabeth I
Nakki's rating:
Kill Bill: Vol. 2 (2004): Beatrix Kiddo - The Bride, 'Black Mamba'
Kill Bill: Vol. 1 (2003): The Bride
Pulp Fiction (1994): Mia Wallace
Kill Bill: Vol. 1 (2003): The Bride
Pulp Fiction (1994): Mia Wallace
Nakki's rating:
Planet Terror (2007): Lt. Muldoon
Live Free or Die Hard (2007): John McClane
Lucky Number Slevin (2006): Mr. Goodkat
Sin City (2005): Hartigan
Unbreakable (2000): David Dunn
The Whole Nine Yards (2000): Jimmy 'The Tulip' Tudeski
The Sixth Sense (1999): Dr. Malcolm Crowe
Twelve Monkeys (1995): James Cole
Die Hard: With a Vengeance (1995): John McClane
Pulp Fiction (1994): Butch Coolidge
Die Hard 2 (1990): Lt. John McClane
Die Hard (1988): Officer John McClane
Live Free or Die Hard (2007): John McClane
Lucky Number Slevin (2006): Mr. Goodkat
Sin City (2005): Hartigan
Unbreakable (2000): David Dunn
The Whole Nine Yards (2000): Jimmy 'The Tulip' Tudeski
The Sixth Sense (1999): Dr. Malcolm Crowe
Twelve Monkeys (1995): James Cole
Die Hard: With a Vengeance (1995): John McClane
Pulp Fiction (1994): Butch Coolidge
Die Hard 2 (1990): Lt. John McClane
Die Hard (1988): Officer John McClane
Nakki's rating:
Rambo (2008): John J. Rambo
Rocky Balboa (2006): Rocky Balboa
Cliffhanger (1993): Gabe Walker
Rocky V (1990): Rocky Balboa
Rambo III (1988): John J. Rambo
Rocky IV (1985): Rocky Balboa
Rambo: First Blood Part II (1985): John J. Rambo
First Blood (1982): John J. Rambo
Rocky III (1982): Rocky Balboa
Rocky II (1979): Rocky Balboa
Rocky (1976): Rocky Balboa
Rocky Balboa (2006): Rocky Balboa
Cliffhanger (1993): Gabe Walker
Rocky V (1990): Rocky Balboa
Rambo III (1988): John J. Rambo
Rocky IV (1985): Rocky Balboa
Rambo: First Blood Part II (1985): John J. Rambo
First Blood (1982): John J. Rambo
Rocky III (1982): Rocky Balboa
Rocky II (1979): Rocky Balboa
Rocky (1976): Rocky Balboa
Nakki's rating:
Fight Club (1999): The Narrator
American History X (1998): Derek Vinyard
American History X (1998): Derek Vinyard
Nakki's rating:
Open Range (2003): Charley Waite
Dances with Wolves (1990): Lieutenant Dunbar
The Untouchables (1987): Eliot Ness
Dances with Wolves (1990): Lieutenant Dunbar
The Untouchables (1987): Eliot Ness
Nakki's rating:
The Devil's Advocate (1997): John Milton
The Godfather: Part III (1990): Don Michael Corleone
Scarface (1983): Tony Montana
The Godfather: Part II (1974): Don Michael Corleone
The Godfather (1972): Michael Corleone
The Godfather: Part III (1990): Don Michael Corleone
Scarface (1983): Tony Montana
The Godfather: Part II (1974): Don Michael Corleone
The Godfather (1972): Michael Corleone
Nakki's rating:
The Last Samurai (2003): Nathan Algren
Vanilla Sky (2001): David Aames
Eyes Wide Shut (1999): Dr. William 'Bill' Harford
Interview with the Vampire: The Vampire Chronicles (1994): Lestat de Lioncourt
Born on the Fourth of July (1989): Ron Kovic
Rain Man (1988): Charlie Babbitt
Vanilla Sky (2001): David Aames
Eyes Wide Shut (1999): Dr. William 'Bill' Harford
Interview with the Vampire: The Vampire Chronicles (1994): Lestat de Lioncourt
Born on the Fourth of July (1989): Ron Kovic
Rain Man (1988): Charlie Babbitt
Nakki's rating:
Indiana Jones and the Last Crusade (1989): Professor Henry Jones
The Untouchables (1987): Jim Malone
Diamonds Are Forever (1971): James Bond
You Only Live Twice (1967): James Bond
Thunderball (1965): James Bond
Goldfinger (1964): James Bond
From Russia with Love (1963): James Bond
Dr. No (1962): James Bond
The Untouchables (1987): Jim Malone
Diamonds Are Forever (1971): James Bond
You Only Live Twice (1967): James Bond
Thunderball (1965): James Bond
Goldfinger (1964): James Bond
From Russia with Love (1963): James Bond
Dr. No (1962): James Bond
Nakki's rating:
Big Fish (2003): Norther Winslow
Armageddon (1998): Rockhound
The Big Lebowski (1998): Theodore Donald 'Donny' Kerabatsos
Con Air (1997): Garland 'The Marietta Mangler' Greene
Fargo (1996): Carl Showalter
Desperado (1995): Buscemi
Reservoir Dogs (1992): Mr. Pink
Armageddon (1998): Rockhound
The Big Lebowski (1998): Theodore Donald 'Donny' Kerabatsos
Con Air (1997): Garland 'The Marietta Mangler' Greene
Fargo (1996): Carl Showalter
Desperado (1995): Buscemi
Reservoir Dogs (1992): Mr. Pink
Nakki's rating:
Charlie and the Chocolate Factory (2005): Willy Wonka
Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl (2003): Jack Sparrow
Sleepy Hollow (1999): Ichabod Crane
What's Eating Gilbert Grape (1993): Gilbert Grape
Edward Scissorhands (1990): Edward Scissorhands
Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl (2003): Jack Sparrow
Sleepy Hollow (1999): Ichabod Crane
What's Eating Gilbert Grape (1993): Gilbert Grape
Edward Scissorhands (1990): Edward Scissorhands
Nakki's rating:
Lucky Number Slevin (2006): The Boss
Million Dollar Baby (2004: Eddie Scrap-Iron Dupris
Se7en (1995): Detective Lt. William Somerset
The Shawshank Redemption (1994): Ellis Boyd 'Red' Redding
Million Dollar Baby (2004: Eddie Scrap-Iron Dupris
Se7en (1995): Detective Lt. William Somerset
The Shawshank Redemption (1994): Ellis Boyd 'Red' Redding
Nakki's rating:
Amistad (1997): John Quincy Adams
Dracula (1992): Professor Abraham Van Helsing
The Silence of the Lambs (1991): Dr. Hannibal Lecter
The Elephant Man (1980): Frederick Treves
Dracula (1992): Professor Abraham Van Helsing
The Silence of the Lambs (1991): Dr. Hannibal Lecter
The Elephant Man (1980): Frederick Treves
Nakki's rating:
Inglourious Basterds (2009): Lt. Aldo Raine
The Curious Case of Benjamin Button (2008): Benjamin Button
Burn After Reading (2008): Chad Feldheimer
The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford (2007): Jesse James
Fight Club (1999): Tyler Durden
Twelve Monkeys (1995): Jeffrey Goines
Se7en (1995): Detective David Mills
The Curious Case of Benjamin Button (2008): Benjamin Button
Burn After Reading (2008): Chad Feldheimer
The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford (2007): Jesse James
Fight Club (1999): Tyler Durden
Twelve Monkeys (1995): Jeffrey Goines
Se7en (1995): Detective David Mills
Nakki's rating:
Terminator 3: Rise of the Machines (2003): The Terminator
True Lies (1994): Harry Tasker
Terminator 2: Judgment Day (1991): The Terminator
Predator (1987): Dutch
The Terminator (1984): The Terminator
True Lies (1994): Harry Tasker
Terminator 2: Judgment Day (1991): The Terminator
Predator (1987): Dutch
The Terminator (1984): The Terminator
Nakki's rating:
Näyttelijät ovat satunnaisessa järjestyksessä.
Ohessa parhaita roolisuorituksia elokuvista jotka olen tähän mennessä nähnyt.
Ohessa parhaita roolisuorituksia elokuvista jotka olen tähän mennessä nähnyt.