Aprakadabra's Movie Diary - 2013
Sort by:
Showing 1-50 of 495
Decade:
Rating:
List Type:
31.12, Rewatch, No Change.
TÀmÀn myötÀ on hyvÀ laittaa elokuvavuosi 2013 pakettiin. Edelleenkin yksinkertaisesti loistava elokuva, jonka jaksaa katsoa aina uudestaan ja uudestaan. Kirsikkana kakun pÀÀllÀÀ vielÀ Kurt Russelin ja oikeastaan koko muunkin konkkaronkan loistavat suoritukset.
-------------------------------------------------------
Sitten tĂ€hĂ€n voisi ottaa vĂ€hĂ€n analyysia tĂ€stĂ€ kuluneesta elokuvauodesta. Kuluneen vuoden ehkĂ€ merkittĂ€vĂ€mpĂ€nĂ€ ja parhaimpana asiana elokuvaharrastuksen kannalta oli tutustuminen JesĂșs Francon filmografiaan. Ensi vuonna aion katsoa vielĂ€ enemmĂ€n kyseisen ohjaajan elokuvia. YlipÀÀtÀÀn tĂ€nĂ€ vuonna tuli tehtyĂ€ enemmĂ€n tuttavuutta tuonne roskaelokuvien maailmaan. Huomasin, ettĂ€ olen alkanut pitÀÀ enemmĂ€n niistĂ€, kun Ameriikassa isolla rahalla tuotetuista paskoista. Ohjaajat kuten Bruno Mattei tulivat alkuvuodesta tutuksi useankin elokuvan voimin. SpagukĂ€rpĂ€nen puraisi myös rajusti Tarantinon Djangon jĂ€lkeen ja niitĂ€kin on tullut katseltua ympĂ€ri vuotta. Pienten JesĂșs - maratonien ohella tĂ€nĂ€ vuonna tuli pidettyĂ€ myös Rutger Hauer, Lorenzo Lamas, Albert Pyun ja Jackie Chan - maratonit.
Kommenttien kirjoittelu jÀi hieman taka - alalle, josta olen harmeissani. Ensi vuonna pyrin kuitenkin kommentteja kirjoittelemaan. Kiitos kaikille pÀivÀkirjaa ÀÀnestÀneille ja lukijoille.
Ja vuoden aikana katsotun parhaan elokuvan tittelin saa Michael Haneken Seventh Continent.
TÀmÀn myötÀ on hyvÀ laittaa elokuvavuosi 2013 pakettiin. Edelleenkin yksinkertaisesti loistava elokuva, jonka jaksaa katsoa aina uudestaan ja uudestaan. Kirsikkana kakun pÀÀllÀÀ vielÀ Kurt Russelin ja oikeastaan koko muunkin konkkaronkan loistavat suoritukset.
-------------------------------------------------------
Sitten tĂ€hĂ€n voisi ottaa vĂ€hĂ€n analyysia tĂ€stĂ€ kuluneesta elokuvauodesta. Kuluneen vuoden ehkĂ€ merkittĂ€vĂ€mpĂ€nĂ€ ja parhaimpana asiana elokuvaharrastuksen kannalta oli tutustuminen JesĂșs Francon filmografiaan. Ensi vuonna aion katsoa vielĂ€ enemmĂ€n kyseisen ohjaajan elokuvia. YlipÀÀtÀÀn tĂ€nĂ€ vuonna tuli tehtyĂ€ enemmĂ€n tuttavuutta tuonne roskaelokuvien maailmaan. Huomasin, ettĂ€ olen alkanut pitÀÀ enemmĂ€n niistĂ€, kun Ameriikassa isolla rahalla tuotetuista paskoista. Ohjaajat kuten Bruno Mattei tulivat alkuvuodesta tutuksi useankin elokuvan voimin. SpagukĂ€rpĂ€nen puraisi myös rajusti Tarantinon Djangon jĂ€lkeen ja niitĂ€kin on tullut katseltua ympĂ€ri vuotta. Pienten JesĂșs - maratonien ohella tĂ€nĂ€ vuonna tuli pidettyĂ€ myös Rutger Hauer, Lorenzo Lamas, Albert Pyun ja Jackie Chan - maratonit.
Kommenttien kirjoittelu jÀi hieman taka - alalle, josta olen harmeissani. Ensi vuonna pyrin kuitenkin kommentteja kirjoittelemaan. Kiitos kaikille pÀivÀkirjaa ÀÀnestÀneille ja lukijoille.
Ja vuoden aikana katsotun parhaan elokuvan tittelin saa Michael Haneken Seventh Continent.
Aprakadabra's rating:
RED 2 (2013)
29.12
Willis, Malkovich ja joukko muita enemmÀn tai vÀhemmÀn tunnettuja eukkoja ja ukkoja lyövÀt taas hynttyyt yhteen. Aikas itseÀÀntoistavaa nykypÀivÀn actioniahÀn tÀmÀ on, mutta lieneekö syy sitten pÀÀtÀ jyskyttÀvÀn flunssan vai minkÀ, kun kuitenkin nÀinkin hyvin onnistui tappamaan aikaani. Bruce ei nÀyttÀnyt niin vittuuntuneelta mitÀ yleensÀ.
Willis, Malkovich ja joukko muita enemmÀn tai vÀhemmÀn tunnettuja eukkoja ja ukkoja lyövÀt taas hynttyyt yhteen. Aikas itseÀÀntoistavaa nykypÀivÀn actioniahÀn tÀmÀ on, mutta lieneekö syy sitten pÀÀtÀ jyskyttÀvÀn flunssan vai minkÀ, kun kuitenkin nÀinkin hyvin onnistui tappamaan aikaani. Bruce ei nÀyttÀnyt niin vittuuntuneelta mitÀ yleensÀ.
Aprakadabra's rating:
28.12
TÀÀ on kyllÀ ihan huikeaa spedeilyÀ. PÀihittÀÀ Schumacherin rÀpellykset ja viimeisimmÀn Chris Nolaninkin megabudjetin leffan mennentullen. LoistopÀtkÀ launtai - illaksi.
TÀÀ on kyllÀ ihan huikeaa spedeilyÀ. PÀihittÀÀ Schumacherin rÀpellykset ja viimeisimmÀn Chris Nolaninkin megabudjetin leffan mennentullen. LoistopÀtkÀ launtai - illaksi.
Aprakadabra's rating:
Cybernator (1991)
21.12
YsÀripÀllistelyÀ, jossa on kaikki kunnossa. Haulikoilla rÀiskitÀÀn kiitettÀvÀsti ja strippiklubillakin ollaan pariinkin otteeseen. NÀyttelypuolelta sen sijaan ei kehumisen arvoisia suorituksia löydy.
YsÀripÀllistelyÀ, jossa on kaikki kunnossa. Haulikoilla rÀiskitÀÀn kiitettÀvÀsti ja strippiklubillakin ollaan pariinkin otteeseen. NÀyttelypuolelta sen sijaan ei kehumisen arvoisia suorituksia löydy.
Aprakadabra's rating:
Street Kings (2008)
21.12
Keanu dokaa vodkaa ja kamppailee kyttÀduuninsa tuomien paineitten kanssa. Ihan toimiva trilleri, jonka todentuntuisuus on se valtti.
Keanu dokaa vodkaa ja kamppailee kyttÀduuninsa tuomien paineitten kanssa. Ihan toimiva trilleri, jonka todentuntuisuus on se valtti.
Aprakadabra's rating:
14.12
Sitten vielÀ Francon ja Jean Rollinin yhteinen hÀrpÀke. Samaa vanhaa taidetta.
Sitten vielÀ Francon ja Jean Rollinin yhteinen hÀrpÀke. Samaa vanhaa taidetta.
Aprakadabra's rating:
Load more items (445 more in this list)
People who voted for this also voted for
Films watched - Katselut 2013
Film Journal 2013
Movies watched in 2013
Watched in 2013
Films watched - Katselut 2012
Films Watched In 2013
Watched in 2013
Watched in 2013
Watched in 2013
Watched in 2012
Miika's Movie Diary - 2012
Watched in 2013
2014
Watched in 2014
Watched in 2012
Aprakadabra's Movie Diary - 2018 & 2017
Aprakadabra's Movie Diary - 2014
Aprakadabra's Movie Diary - 2012
Aprakadabra's Movie Diary - 2016
Aprakadabra's Movie Diary - 2015
Aprakadabra's Movie Diary - 2011
Dolph Lundgren: Movies i have seen.