Leffalista 2018
Sort by:
Showing 42 items
Decade:
Rating:
List Type:
29.11 Kuvakukko
new
Parhaimmistoa oli tÀmÀ ehdottomasti syksyn "HyvÀt Kuvat"-sarjasta. HyvÀn mielen meininkiÀ lopulta kuitenkin tietystÀ raadollisuudestaan huolimatta.
new
Parhaimmistoa oli tÀmÀ ehdottomasti syksyn "HyvÀt Kuvat"-sarjasta. HyvÀn mielen meininkiÀ lopulta kuitenkin tietystÀ raadollisuudestaan huolimatta.
salappa's rating:
22.11 Kuvakukko
new
Melko laiskasti kirjoitettua hassuttelua. Nojailee lÀhinnÀ nÀyttelijÀkaartiinsa ja senpÀ ansiosta oli kuitenkin ihan ookoo viihdykettÀ.
new
Melko laiskasti kirjoitettua hassuttelua. Nojailee lÀhinnÀ nÀyttelijÀkaartiinsa ja senpÀ ansiosta oli kuitenkin ihan ookoo viihdykettÀ.
salappa's rating:
15.11 Kuvakukko
new
Kaunista japanilaista melankoliaa, toimii mulle.
new
Kaunista japanilaista melankoliaa, toimii mulle.
salappa's rating:
Pity (2018)
25.10 Kuvakukko
new
Jonkinmoinen kreikkalainen tragikomedia? Harvinaislaatuisen kuivakka tapaus jokatapauksessa.
new
Jonkinmoinen kreikkalainen tragikomedia? Harvinaislaatuisen kuivakka tapaus jokatapauksessa.
salappa's rating:
18.10 Kuvakukko
new
MysteerinÀytöksissÀ en olekaan aiemmin kÀynyt ja tÀstÀhÀn tulikin semmoinen, kun leffakerhon suunniteltu viikon leffa ei lÀhtenytkÀÀn pyörimÀÀn.
Loppu jÀi melko löysÀksi, vaikka vÀhÀn yritystÀkin oli kasata juonenkulkua. EhkÀpÀ omituisin nÀkemÀni penis-kohtaus leffassa myös hieman yllÀtti. Jos tÀstÀkin tehdÀÀn jenkkiversio joskus (kuten elokuvasta "YstÀvÀt hÀmÀrÀn jÀlkeen"), niin suapi nÀhdÀ nÀhdÀÀnkö siinÀ vastaavaa.
new
MysteerinÀytöksissÀ en olekaan aiemmin kÀynyt ja tÀstÀhÀn tulikin semmoinen, kun leffakerhon suunniteltu viikon leffa ei lÀhtenytkÀÀn pyörimÀÀn.
Loppu jÀi melko löysÀksi, vaikka vÀhÀn yritystÀkin oli kasata juonenkulkua. EhkÀpÀ omituisin nÀkemÀni penis-kohtaus leffassa myös hieman yllÀtti. Jos tÀstÀkin tehdÀÀn jenkkiversio joskus (kuten elokuvasta "YstÀvÀt hÀmÀrÀn jÀlkeen"), niin suapi nÀhdÀ nÀhdÀÀnkö siinÀ vastaavaa.
salappa's rating:
Nebraska (2013)
21.9 DVD
rewatched
"-Does he have Alzheimer's or something?
-No. He just believes stuff that people tell him.
-That's too bad."
rewatched
"-Does he have Alzheimer's or something?
-No. He just believes stuff that people tell him.
-That's too bad."
salappa's rating:
20.9 Kuvakukko
new
Ei minusta vielÀkÀÀn Haneke-fania tullut, vaikka yllÀttÀvÀn tasaisesti leffa rullasikin eteenpÀin.
new
Ei minusta vielÀkÀÀn Haneke-fania tullut, vaikka yllÀttÀvÀn tasaisesti leffa rullasikin eteenpÀin.
salappa's rating:
14.9 Kuvakukko
new
I was mostly unaware of story about Pentagon papers. So movie was even more interesting for me. Sad thing is that things have not getting any better nowadays when you think about Edward Snowden for example.
new
I was mostly unaware of story about Pentagon papers. So movie was even more interesting for me. Sad thing is that things have not getting any better nowadays when you think about Edward Snowden for example.
salappa's rating:
30.8 Areena
new
Parilla KaurismÀelle sivistin taas itseÀni, kun Areenassa niitÀ hienosti tarjolla on. TykkÀsin kyllÀ jo Le Havresta, mutta kyllÀhÀn tÀssÀ oli vielÀ asteen omalaatuisempaa tunnelmointia.
new
Parilla KaurismÀelle sivistin taas itseÀni, kun Areenassa niitÀ hienosti tarjolla on. TykkÀsin kyllÀ jo Le Havresta, mutta kyllÀhÀn tÀssÀ oli vielÀ asteen omalaatuisempaa tunnelmointia.
salappa's rating:
24.7 Netflix
new
NimellÀ Parvana taisi netflixistÀ löytyÀ ja oikein hyvÀ leffahan tÀmÀ taas oli, vaikka muutaman vÀhÀn samantyylisen olenkin katsonut.
âRaise your words, not voice. It is the rain that grows flowers, not thunder.â
new
NimellÀ Parvana taisi netflixistÀ löytyÀ ja oikein hyvÀ leffahan tÀmÀ taas oli, vaikka muutaman vÀhÀn samantyylisen olenkin katsonut.
âRaise your words, not voice. It is the rain that grows flowers, not thunder.â
salappa's rating:
1.7 Netflix
new
Kevyisiin scifi-kehyksiin asemoidun draaman lÀhtökohta ei kovin kevyt ole, mutta kovin syvÀlle ei kÀsittelyssÀ ei ehkÀ kuitenkaan pÀÀstÀ tai mennÀ. TykkÀsin kuitenkin leffan vÀhÀeleisestÀ tyylistÀ, joten varsin mukava satunnaispoiminta vaihteeksi.
new
Kevyisiin scifi-kehyksiin asemoidun draaman lÀhtökohta ei kovin kevyt ole, mutta kovin syvÀlle ei kÀsittelyssÀ ei ehkÀ kuitenkaan pÀÀstÀ tai mennÀ. TykkÀsin kuitenkin leffan vÀhÀeleisestÀ tyylistÀ, joten varsin mukava satunnaispoiminta vaihteeksi.
salappa's rating:
The Lobster (2015)
26.6 Netflix
new
TÀmmöistÀ outoilua osasin odotellakin, mutta hiukan pettymykseksi jÀi kokonaisuus auttamatta.
new
TÀmmöistÀ outoilua osasin odotellakin, mutta hiukan pettymykseksi jÀi kokonaisuus auttamatta.
salappa's rating:
Annihilation (2018)
9.6 Netflix
new
TÀmÀ ehtikin olla katselulistalla jonkin aikaa, joten pienoisia odotuksiakin leffaa kohtaan oli. NÀtin nÀköinen leffa ja tykkÀsin kyllÀ kokonaisuudestakin. Jotkut kohtaukset jÀi mukavasti myös kummittelemaan mieleen.
new
TÀmÀ ehtikin olla katselulistalla jonkin aikaa, joten pienoisia odotuksiakin leffaa kohtaan oli. NÀtin nÀköinen leffa ja tykkÀsin kyllÀ kokonaisuudestakin. Jotkut kohtaukset jÀi mukavasti myös kummittelemaan mieleen.
salappa's rating:
Added to
54 votes
All "Watched in 2018" lists on Listal
(280 lists)list by Triggerhappy6
Published 6 years, 1 month ago
6 comments
People who voted for this also voted for
2019 Viewing List
Watched in 2018
Movies seen in 2019
Watched in 2018.
Movies Watched in 2019
Movies watched in 2019
Tv Shows and Movies Watched in 2019
Viimeinen elokuvapÀivÀkirja 2018
Watched in 2018
Rainaloki 2018
Kauhukuukausi
BradWesley123âs Television Journal- January 2019
2018 Viewing List
Movies watched in 2017
Read in 2016
More lists from salappa
Leffalista 2021
Movie Diary 2015
Leffalista 2016
Leffalista 2022
Leffalista 2020
Movie Diary 2013
Leffalista 2019