Watched movies October 2013 - December 2014
Sort by:
Showing 1-40 of 307
Decade:
Rating:
List Type:
Synnin jÀljet (1946)
Ei mikÀÀn erityisen hieno elokuva, mutta erittÀin hieno portti aikansa yhteiskuntaan. Kun sotien jÀlkeinen rilluttelu meinasi lÀhteÀ vÀhÀn lapasesta, niin kansaa tÀytyi hieman valistaa. Sai kyllÀ useaan otteeseen hymyn naamalle.
Aikansa kuvana oikein hienosti toimiva huonosti kirjoitettu ja suhteellisen tönkösti nÀytelty leffa.
Aikansa kuvana oikein hienosti toimiva huonosti kirjoitettu ja suhteellisen tönkösti nÀytelty leffa.
Kusse's rating:
EnsimmÀiset 50 minuuttia ostin aivan tÀysin. Sen jÀlkeen tarina lÀhti hajoamaan kÀsiin. Se on harmi, koska odotettavissa oli jotain parempaa.
Kusse's rating:
Do You Like Hitchcock? (2005)
EipÀ ollu ihan tÀysosuma Argentolta tÀmÀ. Melkein olis kannattanut jÀttÀÀ tekemÀttÀ.
Kusse's rating:
Toista kertaa nÀin kyseisen elokuvan. TÀytyy myöntÀÀ, ettÀ olen todella vaikuttunut. Huikea.
Kusse's rating:
TÀmÀ oli jÀlleen kerran yksi niitÀ elokuvia, joista olisi varmaan tÀytynyt pitÀÀ. Itse en vaan millÀÀn nauttinut suuresti tÀmÀn katsomisesta. JÀrkyttÀvÀ kolmen vartin pituinen ravintolakohtaus oli suhteellisen uuvuttavaa katsottavaa. On totta, ettÀ siinÀ tapahtui paljon. SinÀnsÀ oli huikeaa nÀhdÀ, kuinka jokaisella ravintolassa olevalla henkilöllÀ oli oikeasti jokin tarkoitus.
Valitettavasti se ei vaan riitÀ hyvÀlle elokuvalle.
ItsellÀni ei ollut ennen elokuvan katsomista eikÀ sen katsomisen aikana tietoa siitÀ, ettÀ koko Pariisi oli lavasteilla rakennettu. En siis voi kyseisen tiedon turvin tehdÀ tÀstÀ elokuvasta itselleni parempaa.
Valitettavasti se ei vaan riitÀ hyvÀlle elokuvalle.
ItsellÀni ei ollut ennen elokuvan katsomista eikÀ sen katsomisen aikana tietoa siitÀ, ettÀ koko Pariisi oli lavasteilla rakennettu. En siis voi kyseisen tiedon turvin tehdÀ tÀstÀ elokuvasta itselleni parempaa.
Kusse's rating:
Alcan Highway (2013)
Ei kyllÀ kovin kummia tarjoillu tÀmÀ dokkari. Rekkaa korjattiin niin, ettÀ sormet olivat ihan öljyssÀ. Kai minun olisi pitÀnyt innostua tÀstÀ hienosta vaihtoehtoisesta elÀmÀntavasta, mutta suoraan sanottuna alan olla todella kyllÀstynyt siihen, ettÀ jokapuolella toitotetaan unelmien toteuttamisen tÀrkeyttÀ.
Voi niitÀ unelmia toteuttaa muutenkin kuin hakemalla ÀÀrimmÀisyyksiÀ. Saatoin jopa siis hieman ÀrsyyntyÀ tÀtÀ katsoessani.
Kauniista maisemista tÀytyy kyllÀ pari tÀhtöstÀ antaa.
Voi niitÀ unelmia toteuttaa muutenkin kuin hakemalla ÀÀrimmÀisyyksiÀ. Saatoin jopa siis hieman ÀrsyyntyÀ tÀtÀ katsoessani.
Kauniista maisemista tÀytyy kyllÀ pari tÀhtöstÀ antaa.
Kusse's rating:
Havoc (2005)
Suhteellisen hauskaa katsottavaa illan pÀÀtteeksi. Melkoisen kotikutoinen tekele.
Kusse's rating:
Dallas Buyers Club (2013)
JÀrkyttÀvÀn mÀÀrÀn kliseitÀ tarjoileva elokuva. Tuo hienolla tavalla esiin kaiken sen, mikÀ nÀissÀ uusissa jenkkileffoissa menee pieleen.
Kusse's rating:
Inside Llewyn Davis (2013)
Ihana pieni elokuva ihanasta pienestÀ ihmisestÀ. Ei juurikaan muuta.
Kusse's rating:
Lone Survivor (2014)
On se vaan hienoa, ettÀ Afganistanissa asti ymmÀrretÀÀn pelastaa jenkkejÀ. SiitÀhÀn sitÀ saatiin taas hienoa materiaalia yhteen elokuvaan. Jollain tapaa hyvin naurettava elokuva, mutta jollain tasolla jopa ihan viihdyttÀvÀ.
Kusse's rating:
Load more items (267 more in this list)
People who voted for this also voted for
Movies Watched in 2016
seen in / katselut 2014
Petri's Movie Diary - 2016 Edition
Movies seen in 2014
Watched in 2016
Watched in 2019
Miika's Movie Diary 2022
Watched in 2022
Movies - Watched in 2019
Film watched - katselut 2017
films watched in 2014
Films watched - Katselut 2016
Movies watched in 2017
Films watched in 2016
Watched in 2022
More lists from Kusse
Movies watched in 2016
Movies watched in 2017
Movies watched in 2015
Movie diary 2018
Book diary 2019