Movies watched in 2018
Sort by:
Showing 1-50 of 53
Decade:
Rating:
List Type:
Kokoperheen elokuva. HyviÀ lapsinÀyttelijöitÀ on vaikeaa löytÀÀ, eikÀ tÀmÀ elokuva ollut siinÀ poikkeus.
Emiys's rating:
HyvÀ loppu, mutta muuten tarinan kerronnallisesta tavasta tuli mieleen ihan saippuaooppera. Harmi!
Emiys's rating:
Call Me by Your Name (2017)
Huh, miten hengÀstyttÀvÀn kaunis elokuva. Elokuvan jÀlkeen leijailet kesÀisessÀ Italiassa monta pÀivÀÀ ja jotain sisÀllÀsi on liikahtanut.
Emiys's rating:
A Bigger Splash (2015)
Olipa juoni ollut minkÀlainen tahansa, mutta kesÀinen Italia ja mielenkiintoiset hahmot veivÀt mukanaan.
Emiys's rating:
Dolores Claiborne (1995)
Mielenkiintoinen kerronta ja visuaalinen maailma. Varmasti ilmestysvuonaan ollut hÀtkÀhdyttÀvÀmpi kuin nyt.
Emiys's rating:
The Young Victoria (2009)
Voimakkaat naisroolit ja laadukas kuningashovidraama sykÀhdyttÀÀ aina. "Vuonna 1843 Albertista oli tullut jo niin tÀrkeÀ, ettÀ kuningatar korvasi julistuksissaan sanan 'minÀ' sanalla 'me'."
Emiys's rating:
Jackie (2016)
Natalie Portman imitoi kahden tunnin ajan Jackie Kennedya. Visuaalisesti kaunis elokuva, mutta todella etÀinen ja kylmÀ.
Emiys's rating:
Rauhallisesti etenevÀ tarina tÀynnÀ tuokiokuvia, jolla on paljon mielenkiintoista sanottavaa naiseudesta, miehuudesta ja vanhemmuudesta. KeskiössÀ Àiti-poika-suhde.
Emiys's rating:
The Revenant (2015)
Aivan liian kauan kestÀvÀ kÀrsimysnÀytelmÀ. Ja miksi Tom Hardy aina nÀyttelee pahista?
Emiys's rating:
Muistutti tarinaltaan liikaa kaunotarta ja hirviötÀ, joten elokuvan kulku ei tuottanut paljon yllÀtyksiÀ. Elokuvan maailma muuten oli todella tunnelmallinen ja kaunis.
Emiys's rating:
Infinitely Polar Bear (2015)
Koskettava ja hauska elokuva. Kertoo muunmuassa siitÀ minkÀlaista on elÀÀ vanhemman kanssa, jolla on mielenterveysongelmia.
Emiys's rating:
Casting JonBenet (2017)
Murhakeissien selvittely ja spekulointi kiinnostaa aina! Ja tÀssÀ lapsimissin murhaa kÀydÀÀn lÀpi elokuvan nÀyttelijöiden muistojen kautta. Mielenkiintoisesti toteutettu elokuva/dokumentti.
Emiys's rating:
The Giver (2014)
Scifi + Meryl Streep? Ajattelin ettÀ mielenkiintoista, mutta ei toiminut sit yhtÀÀn. Paljon tÀhtinÀyttelijöitÀ, mutta tarina ontuu.
Emiys's rating:
The Party (2017)
Mielenkiintoisesti totetutettu elokuva, mutta ei sitten kuitenkaan ihan napannut.
Emiys's rating:
Load more items (3 more in this list)