Movies I Watched in 2017
Sort by:
Showing 18 items
Decade:
Rating:
List Type:
Add items to section
August 2017
The Infiltrator (2016)
Oyuncu kadrosunda büyük isimleri bulundurmamasına rağmen, senaryosuyla iş yapabilecek filmlerden.
Yaşanmış gerçek hikayeler benim için her zaman farklı bir yer edinmiştir ve bu film çok iyi ve kaliteli örneklerinden biri. Uyuşturucu parasını aklamaya çalışan mafyanın içine sızan polis filmlerinden.
İzlenmesi tavsiye edilir.
Yaşanmış gerçek hikayeler benim için her zaman farklı bir yer edinmiştir ve bu film çok iyi ve kaliteli örneklerinden biri. Uyuşturucu parasını aklamaya çalışan mafyanın içine sızan polis filmlerinden.
İzlenmesi tavsiye edilir.
UnjustLucifer's rating:
Add items to section
July 2017
I.T. (2016)
Heycanlı film diyebilirim. En azından klasik ''hacker'' filmlerinden biraz daha yaratıcı olduğunu rahatlıkla belirtmek isterim.
Senaryosu yeteri kadar heycanlı olsa da, sonunda ne olacağı belli. Keyifli zaman geçirmek, biraz da aksiyon filmi izlemek için güzel bir tercih olabilir.
Senaryosu yeteri kadar heycanlı olsa da, sonunda ne olacağı belli. Keyifli zaman geçirmek, biraz da aksiyon filmi izlemek için güzel bir tercih olabilir.
UnjustLucifer's rating:
The Purge: Election Year (2016)
Değişik;
Diğer Purge filmlerine göre biraz daha derli toplu senaryo ekleyince keyif biraz daha artmış gibi. Komik yanları elbette yok değil ama filmden ne beklediğinize göre değişir.
Tavsiye ederim. Azcık psikopatlıktan zarar gelmez.
Diğer Purge filmlerine göre biraz daha derli toplu senaryo ekleyince keyif biraz daha artmış gibi. Komik yanları elbette yok değil ama filmden ne beklediğinize göre değişir.
Tavsiye ederim. Azcık psikopatlıktan zarar gelmez.
UnjustLucifer's rating:
Hands of Stone (2016)
Boks filmleri her zaman güzel gelir göze. Sonuçta bir çok farklı hikayeyi barındırmaktadır.
Hafif siklet boksör olan Roberto Duran'ın şöhret basamaklarını bir bir çıkması, daha sonra dünya şampiyonluğuna kadar giden yolu anlatan film, baştan itibaren nefisti demek isterdim.
Fakat hikaye birazcık kontrol dışı yayılmış ne yazık ki. Filmin başlarında daha derli toplu olarak ilerlerken sonlarına doğru yıllar biraz fazla hızlı geçmiş ve yaşanmış hikayeyi anlatmaktan daha çok bir özet gibi geçiyor.
Genel olarak, benim gibi boks meraklılarını kesinlikle tatmin edecek bir film.
Hafif siklet boksör olan Roberto Duran'ın şöhret basamaklarını bir bir çıkması, daha sonra dünya şampiyonluğuna kadar giden yolu anlatan film, baştan itibaren nefisti demek isterdim.
Fakat hikaye birazcık kontrol dışı yayılmış ne yazık ki. Filmin başlarında daha derli toplu olarak ilerlerken sonlarına doğru yıllar biraz fazla hızlı geçmiş ve yaşanmış hikayeyi anlatmaktan daha çok bir özet gibi geçiyor.
Genel olarak, benim gibi boks meraklılarını kesinlikle tatmin edecek bir film.
UnjustLucifer's rating:
Triple 9 (2016)
Aslında anlatılacak hikaye çok basit. İyi polis - kötü polis filmlerine çok iyi bir örnek demek isterdim ama ne yazık ki sadece konusuyla bir örnek olabilmiş.
Fazla karakter, hızlı geçen sahneler, tam olarak hikayeye girememenizi sağlıyor. Kimin hangi taraftan olduğunu bu şekilde karmaşıklıkla gizlemek yerine biraz daha derli toplu anlatılabilirmiş.
Zaman kaybı olan filmlerden ne yazık ki...
Fazla karakter, hızlı geçen sahneler, tam olarak hikayeye girememenizi sağlıyor. Kimin hangi taraftan olduğunu bu şekilde karmaşıklıkla gizlemek yerine biraz daha derli toplu anlatılabilirmiş.
Zaman kaybı olan filmlerden ne yazık ki...
UnjustLucifer's rating:
Our Kind of Traitor (2016)
Farklı bir ihanet filmi. Alakasız biçimde tanıştıkları rus para aklama mafyası hikayesine dahil olan çiftin başından geçenleri izliyoruz.
Bütün anlamında güzeldi ama yer yer hikayenin çıkmaza sürüklenmesi, her seferinde beklenmedik olayların olması akıcılığı biraz bozuyor.
Bütün anlamında güzeldi ama yer yer hikayenin çıkmaza sürüklenmesi, her seferinde beklenmedik olayların olması akıcılığı biraz bozuyor.
UnjustLucifer's rating:
İşte uzun zamandır beklediğim film.!
Karşı komşularının hayatlarına, proje yapıyoruz diye burunlarını sokan 2 gencin ve ne durumda olduğunu bilmedikleri yaşlı adamın psiko-dram tadında filmi.
Baştan sonra tek solukta, harika bir akıcılıkla; geçmişten flashbackler, ve gelecekten flashforwardlar eşliğinde anlatılıyor film.
Nefis bir kurguya şahit olduğumuz film, gerek konusu, gerek anlatımı ile harika... Filmin sonu da ancak bu kadar güzel olabilirdi. Bir sürü doğruyu, bir sürü hatayı bir arada bulabileceğiniz inanılmaz bir film.
Basit ama bu kadar fazla duyguyu içinde barındırabilmesi anlamında harika bir eser. Kesinlikle tavsiye ederim.
Karşı komşularının hayatlarına, proje yapıyoruz diye burunlarını sokan 2 gencin ve ne durumda olduğunu bilmedikleri yaşlı adamın psiko-dram tadında filmi.
Baştan sonra tek solukta, harika bir akıcılıkla; geçmişten flashbackler, ve gelecekten flashforwardlar eşliğinde anlatılıyor film.
Nefis bir kurguya şahit olduğumuz film, gerek konusu, gerek anlatımı ile harika... Filmin sonu da ancak bu kadar güzel olabilirdi. Bir sürü doğruyu, bir sürü hatayı bir arada bulabileceğiniz inanılmaz bir film.
Basit ama bu kadar fazla duyguyu içinde barındırabilmesi anlamında harika bir eser. Kesinlikle tavsiye ederim.
UnjustLucifer's rating:
Mechanic: Resurrection (2016)
Çok yazık, iğrenç vb kelimeler kullanmaya gerek yok. Jason Statham'ın oynadığı ve son zamanlarda adından söz ettirebilen hangi film var ki ?
Tam çerezlik kıvamında izlenebilecek, vakit geçirtecek filmlerden biri...
Tam çerezlik kıvamında izlenebilecek, vakit geçirtecek filmlerden biri...
UnjustLucifer's rating:
7 años (2016)
Tek mekan denemelerini çok izledik. Bu tarzda çok daha başarılı filmler, çok daha güzel denemeleri izlediğim için ne yazık ki sınıfı geçemedi, geçemediği gibi tamamen zaman kaybı. Konu çok basit, içerik zayıf, oyuncu performansları yerlerde.
Film, izlediğim bir saat 10 dakika süre içerisinde, sonunda ne olacağını zaten baştan belli ediyor.
Fena...
Film, izlediğim bir saat 10 dakika süre içerisinde, sonunda ne olacağını zaten baştan belli ediyor.
Fena...
UnjustLucifer's rating:
Money Monster (2016)
Beğendiğimi belirtmek isterim, en azından son dönemde yapılmış, türüne göre farklı filmlerden biri ve biraz daha sürükleyici olması da en büyük artısı.
Clooney her zaman ki gibi orta-üst seviye oyunculuk performanslarından birini sergilemiş. İzlemeye değer kesinlikle.
Genel olarak filmden bahsetmek gerekirse de, çok anlamlı yerleri olduğu gibi klasik klişelerden kurtulamamış bölümlerinin de olduğunu belirtmek isterim.
tavsiye edilir.
Clooney her zaman ki gibi orta-üst seviye oyunculuk performanslarından birini sergilemiş. İzlemeye değer kesinlikle.
Genel olarak filmden bahsetmek gerekirse de, çok anlamlı yerleri olduğu gibi klasik klişelerden kurtulamamış bölümlerinin de olduğunu belirtmek isterim.
tavsiye edilir.
UnjustLucifer's rating:
Daha öncelerinde de bir kere; ölen çocuklarını, sanki ölmemişcesine bakan ve onu yaşatmaya çalışan aile dramı tadında bir film izlediğimi hatırlıyorum. Çok yenilikçi gelmedi ama film ilerledikçe, konu biraz daha oturdukça bir nebze olsun heycanlanmadım diyemem.
Süresiyle sıkmayan, merak uyandıran yapımlardan biri. Bu kadar az karakter ve oyuncuyla daha fazlasını yapmak o kadar da mümkün değil...
Süresiyle sıkmayan, merak uyandıran yapımlardan biri. Bu kadar az karakter ve oyuncuyla daha fazlasını yapmak o kadar da mümkün değil...
UnjustLucifer's rating:
Dirty Grandpa (2016)
Eğlenceliydi.
De Niro'yu biraz daha yaşlı ve kopuk rollerinde izlemek daha eğlenceli gelmeye başladı son yıllarda. Eski zamanlarda olduğu gibi kaliteli ve yıldızlar kadrosu yıllarından sonra biraz daha işin eğlence kısmına geçmiş gibi gözüküyor.
Filme gelince; biraz klasik liseli filmlerinden. Sadece boş zaman aktivitesi olarak izlenebilecek cinsten.
De Niro'yu biraz daha yaşlı ve kopuk rollerinde izlemek daha eğlenceli gelmeye başladı son yıllarda. Eski zamanlarda olduğu gibi kaliteli ve yıldızlar kadrosu yıllarından sonra biraz daha işin eğlence kısmına geçmiş gibi gözüküyor.
Filme gelince; biraz klasik liseli filmlerinden. Sadece boş zaman aktivitesi olarak izlenebilecek cinsten.
UnjustLucifer's rating:
Eğlenceli bir soygun filmi.
Soygun filmi denildiği zaman insan birazcık korkuyor. O kadar çok kez soygun teması işlendi ki. Artık biraz farklı şeyler arıyor insan. Şahsen bu filmde, bu dalda ben aradığımı buldum.
Çok sıradan ilerleyen film aslında son yarım saatinde heycanlı bir hal alıyor ve ana tema bu yarım saate yıkılmış durumda.
''Güven'' olgusunu bana sorgulatmayı başardığından dolayı, N.Cage'in çöp performanslarından birisi olmasına rağmen beğendim.
Soygun filmi denildiği zaman insan birazcık korkuyor. O kadar çok kez soygun teması işlendi ki. Artık biraz farklı şeyler arıyor insan. Şahsen bu filmde, bu dalda ben aradığımı buldum.
Çok sıradan ilerleyen film aslında son yarım saatinde heycanlı bir hal alıyor ve ana tema bu yarım saate yıkılmış durumda.
''Güven'' olgusunu bana sorgulatmayı başardığından dolayı, N.Cage'in çöp performanslarından birisi olmasına rağmen beğendim.
UnjustLucifer's rating:
Manhattan Midnight (2016)
Adrian Brody performansı eşliğinde güzel bir film olduğunu söylemek isterdim fakat bu tarzı daha öncelerinde fazla izlemiş olmaktan ve filmin sonunda neler olacağı, katilin sadece ve sadece kim olabileceğini çok basit sunmasından dolayı beğenmedim.
Genel olarak güzel bir konu yakaladıktan sonra bu şekilde basit sonlar izleyiciyi ne yazık ki tatmin etmiyor.
Genel olarak güzel bir konu yakaladıktan sonra bu şekilde basit sonlar izleyiciyi ne yazık ki tatmin etmiyor.
UnjustLucifer's rating:
Ustaların gölgesinde, senaryo her ne kadar zorlama da olsa sonuna kadar izletmeyi başarıyor. Hopkins'i her koşulda izlemekten zevk alan biri olarak, filmin genelinden memnun kaldığımı söyleyebilirim. Tavsiye edilir cinsten.
UnjustLucifer's rating:
Çok klasik bir dönem filmi. Almanların eski asker liderlerinden olan kahramanımızı öldürmek isteyen ingiliz ajan, ona aşık olan yüzbaşı arasında geçen aşk, savaş ve merhameti konu alan filmlerden.
İzlemeye değer, boş zamanda iyi gidecek cinsten.
İzlemeye değer, boş zamanda iyi gidecek cinsten.
UnjustLucifer's rating:
İlk filme göre aksiyon seviyesini bir üst noktaya çıkartmaya çalışırken, tetikçimizin insan olduğunu birazcık unutmuşlar. Tutan ilk filmlerden sonra, ikincisini yapma hastalığına kurban gitmiş ne yazık ki. Keanu her zaman ki gibi çok kaliteli fakat ne yazık ki film için aynı şeyleri söyleyemeyeceğim.
UnjustLucifer's rating:
People who voted for this also voted for
Romance Movies That Sovereign Actually Likes
Top 10 Biggest Box Office Flops
WatchMojo's Top 10 Murderous Women in Film
Films I've Seen in 2014 (May)
The Evolution of Josh Peck
Noomi Rapace's Face
Move seen in 2014
My Young Justice Live-Action Cast
My 50 Shades Dream Cast
TV Diary 2014
Best Video Games So Far
Obscure Hollywood Film Journal
Simpsons Guest Stars - Season 4
Ghost Hunters Movie
Watched in 2014