Baby Driver update feed
" 56.5 points Lists BradWesley123: (*) DiabetesMan: (#8) Director Black: (#5) epicgordan: (#1) joseustaquio: (#8) JROCK1772: (#7) Leo: (#5) the giraffe: (#1) walterwhite: (#7) Warmaster: (#1)"
"1. Dunkirk 2. Blade Runner 2049 3. Star Wars: The Last Jedi 4. Baby Driver 5. Wonder Woman Other Possibilities 6. The Shape of Water 7. War for the Planet of the Apes 8. Get Out 9. Only the Brave 10. Logan"
"Same story as with "Pulp Fiction" and "City Of Angels.""
" Points: 13 Chosen by: the giraffe (8), Captain Sharkbait (3), Narratorjebi (2) Previous rank: it wasn't released yet IMDB top 250 rank: -"
"2.1. (Kirjasto/BD) Olen vähän kahden vaiheilla, onko tämä hyvä vai huono. Päädyin tällä erää ensimmäiseen. Wrightin rytmitaju on edelleen erinomaista ja kuvauksessa on käytetty hyvää mielikuvitusta, joka yhdistetään saumattomasti soundtrackiin. Huonona puolena hahmot jäävät muovisiksi, vaikka näyttelijät tekevät ihan ok duunia. Vitsit osuvat maaliin vaihtelevasti, joista eniten itseäni nauratti Michael Myers -naamarit - elokuvan nähneet tietävät, mistä puhun."
"1. Dunkirk 2. Blade Runner 2049 3. Star Wars: The Last Jedi 4. Baby Driver 5. War for the Planet of the Apes Other Possibilities 6. The Shape of Water 7. Beauty and the Beast 8. The Greatest Showman 9. Wonder Woman 10. The Post"