Movies watched in 2019
Sort by:
Showing 42 items
Decade:
Rating:
List Type:
Ihme raajojen silppoamiselokuva. Katsojalle alleviivataan turhan paljon juonikuvioita.
Emiys's rating:
Colossal (2016)
KÀnnistÀ hirviöfantasiasekoilua, jossa hakataan naisia. Ontuva juoni ja surkeaa nÀyttelijÀtyötÀ. En jaksanut katsoa loppuun ja ihmettelen miksi Yle on verovaroilla tÀllaisen ostanut Areenaan. PlÀÀh!
Emiys's rating:
Mielenkiintoinen nÀkökulma tuttuun sarjamurhaajatapaukseen. Aluksi Zac Efronin valinta Ted Bundyksi mietitytti, mutta hÀnellÀ on kyllÀ vakuuttavan hyvÀ hullun katse. Ja koko Bundy-tarina jÀÀ mieleen pitkÀksi aikaa.
Emiys's rating:
Velvet Buzzsaw (2019)
Hulvaton kauhuelokuva taidemaailmasta. Jake Gyllenhaalin hahmo hauskinta, mitÀ olen hetkeen nÀhnyt.
Emiys's rating:
Arkea ja vÀhÀn haaveilua. Sympaattiset hahmot! Leffan jÀlkeen sinun tekee mieli ehkÀ lukea enemmÀn runoja.
Emiys's rating:
Solaris (2002)
PÀÀhenkilö saa tehtÀvÀkseen hakea kaverinsa avaruusalukselta pois, mutta onkin lopuksi se joka ei halua lÀhteÀ.
Emiys's rating:
Ei yltÀnyt ihan Tom Fordin esikoiselokuvan A Single Manin tasolle, mutta melkein. Huh, mikÀ elokuvakokemus. JÀi mieleen pitkÀksi aikaa.
Emiys's rating:
Hieno elokuva, mutta elokuvassa hÀiritsi tosi paljon se kuinka vÀkivaltaisia tekoja elokuvan henkilöt tekivÀt ilman minkÀÀnlaisia seuraamuksia. Tarina Àidin vihasta, joka etsii paikkaa purkaantumiseensa.
Emiys's rating:
The Hitman's Bodyguard (2017)
Ihan viihdyttÀvÀ toimintaelokuva. Ryan Reynoldsin ja Samuel L. Jacksonin kemiat sopivat hyvin yhteen.
Emiys's rating: