Movies watched in 2017
Sort by:
Showing 46 items
Decade:
Rating:
List Type:
Life (2017)
Ahdistavan nopeatahtinen scifileffa. Leffan jÀlkeen joutui hetken vetÀÀ henkeÀ. HerÀtti hyvin voimakkaan tunnereaktion. En osaa sanoa oliko leffa hyvÀ vai huono tÀmÀn takia.
Emiys's rating:
A Royal Affair (2012)
Todella mielenkiintoinen kurskistus Tanskan historiaan. Mads MikkelseniltÀ loisto suoritus!
Emiys's rating:
Ajattelin elokuvan olevan kevyempÀÀ teinidraamaa, mutta elokuva yllÀtti ja kosketti.
Emiys's rating:
Barefoot in the Park (1967)
Jane Fondan hahmo vauhkosi elokuvassa liikaa minun makuuni.
Emiys's rating:
KertakÀyttöinen tusinatrilleri ja hahmokehittelyt olivat huonoja ja yksioikoisia.
Emiys's rating:
Sommersby (1993)
Richard Gere oli tÀssÀ elokuvassa vain niin julmetun söpö, ettÀ pelkÀstÀÀn sillÀkin olisi tÀhtiÀ tullut. Tarina oli myös hyvÀ, mutta olisin toivonut toisenlaista loppua.
Emiys's rating:
Perhe- ja isÀsuhteet eivÀt ole koskaan helppoja.
Emiys's rating:
Woman in Gold (2015)
Mielenkiintoinen tarina, mikÀ on myös oikeasti tapahtunut joskus.
Emiys's rating:
David Brentin hahmoa on ollut tosi hauska seurata Konttori-sarjassa, mutta tÀmÀ elokuva ei ollut hauska. Elokuva oli kiusallinen ja hahmo lÀhinnÀ vain sÀÀlitti.
Emiys's rating:
Life of Crime (2014)
TykkÀÀn elokuvista, joissa Jennifer Aniston esittÀÀ elÀmÀÀnsÀ kyllÀstynyttÀ naista ja kuinkas sitten kÀvikÀÀn.
Emiys's rating:
Traileri huijasi minua katsomaan elokuvan. Olisi toiminut paremmin jos mukana olisi ollut mukana yliluonnollisia juttuja.
Emiys's rating:
Yks oudoimmista elokuvista mitÀ olen nÀhnyt. Tosi huonolla tavalla outo.
Emiys's rating:
Upean nÀköinen leffa, mutta hahmoihin ei pysty yhtÀÀn samaistumaan tai edes ymmÀrtÀmÀÀn miten he jaksavat toisiaan. Ei minkÀÀnlaista kemiaa.
Emiys's rating: