Hellektrostar's favorite anime openings & endings
Sort by:
Showing 21 items
Decade:
Rating:
List Type:
Gosick (2011)
1st ending:
Lisa Komine - Resuscitated Hope
2nd ending:
Lisa Komine - Unity
Hellektrostar's rating:
Inuyasha (2000)
3th ending:
Ayumi Hamasaki - Dearest
7th ending:
Namie Amuro - Come
Hellektrostar's rating:
Opening:
Sphere - Moon SIGNAL
3th ending:
Kana Hanazawa & Satoshi Hino - Futari Shizuka
Hellektrostar's rating:
Strawberry Panic! (2006)
1st opening:
Aki Misato - Shoujo Meiro de Tsukamaete
2nd opening:
Aki Misato - Kuchibiru Daydream
Hellektrostar's rating:
1st opening:
Yui Horie, Rie Kugimiya & Eri Kitamura - Pre-parade
2nd opening:
Yui Horie - Silky Heart
1st ending:
Yui Horie - Vanilla Salt
2nd ending:
Rie Kugimiya, Eri Kitamura & Yui Horie - Orange
Hellektrostar's rating:
Vampire Knight (2008)
Opening:
ON/OFF - Futatsu no Kodou to Akai Tsumi
Ending:
Wakeshima Kanon - still doll
Vampire Knight 2nd season
Ending:
Kanon Wakeshima - Suna no Oshiro
Hellektrostar's rating: