Anime Oglądane
Sort by:
Showing 8 items
Decade:
Rating:
List Type:
Casshern Sins (2008)
Fajny klimat, trochę nudny, beznadziejny, powtarzalny, dobra muzyka. Niesamowicie dynamiczne sceny walk. Jeśli się wczuje potrafi wzruszać.
Mushishi (2005)
Świetny soundtrack, wciągające opowieści. Mocno działa na wyobraźnię, zaskakuje i zachwyca.
The Twelve Kingdoms (2002)
Pomyliłem to z czym innym, ale mam zamiar skończyć. Zamiar trwa już drugi rok.
Oglądam równolegle z wydawanymi w Polsce tomami mangi. Głównie dlatego, żeby zobaczyć wszystko w ruchu.
Hellsing Ultimate (2006)
W końcu Hellsing na podstawie mangi, żadnego pitu pitu. Ale mógłby tak nie wychodzić latami.
Nie pamiętam filmów oglądanych 'po kilku', trzeba będzie jeszcze raz.
Steins;Gate (2011)
Z odcinka na odcinek robi się co raz lepsze. Jak tak dalej pójdzie będę musiał dać 10. Aż strach pomyśleć.