Watched in '12
Sort by:
Showing 1-50 of 66
Decade:
Rating:
List Type:
Barbarian Queen (1985)
26.12.2012, pc
Nojoo, tissiä ja miekanheiluttelua on sinänsä ihan tyydyttävästi, mutta niitä lukuunottamatta meininki on lähinnä puuduttavan tylsää. Onneksi pituutta on kuitenkin vain reilu tunti eli siinä mielessä ihan suhteellisen kivuton kokemus.
Nojoo, tissiä ja miekanheiluttelua on sinänsä ihan tyydyttävästi, mutta niitä lukuunottamatta meininki on lähinnä puuduttavan tylsää. Onneksi pituutta on kuitenkin vain reilu tunti eli siinä mielessä ihan suhteellisen kivuton kokemus.
24.12.2012, tv
Katsottu lukuisia kertoja aikoinaan, nyt ensimmäistä kertaa moneen vuoteen. Näitä jouluaikojen suosikkeja kyllä silti, huumori on sinänsä ihan hauskaa, animaatio viehättävää ja J. Karjalaisen pienehkÜ musajuttu oikein jees.
Katsottu lukuisia kertoja aikoinaan, nyt ensimmäistä kertaa moneen vuoteen. Näitä jouluaikojen suosikkeja kyllä silti, huumori on sinänsä ihan hauskaa, animaatio viehättävää ja J. Karjalaisen pienehkÜ musajuttu oikein jees.
Keaster's rating:
Dexter (2006)
1.10.-17.12.2012 (7th season)
Aivan jäätävän tiukka kausi, ehdottomasti eräs parhaista. Nyt pitää vaan tuskaisesti odotella ties kuinka monta kuukautta, kerrassaan ahdistavaa.
Aivan jäätävän tiukka kausi, ehdottomasti eräs parhaista. Nyt pitää vaan tuskaisesti odotella ties kuinka monta kuukautta, kerrassaan ahdistavaa.
Keaster's rating:
The Fortune Cookie (1966)
16.12.2012, boksi
Ei niin huvittava wilderÜintiä kuin mihin mie oon yleensä tottunu, mutta ei toki varsinaisesti huonokaan. Turhan runsas pituus laskee myÜs pisteitä, olisi varmasti puolisen tuntia lyhyempänä huomattavasti sujuvampi.
Ei niin huvittava wilderÜintiä kuin mihin mie oon yleensä tottunu, mutta ei toki varsinaisesti huonokaan. Turhan runsas pituus laskee myÜs pisteitä, olisi varmasti puolisen tuntia lyhyempänä huomattavasti sujuvampi.
11.12.2012, pc (rewatch, from **** to ***½)
Kuten oon varmaan jo jossain yhteydessä maininnut, on Yhdysvaltain vanha länsi on kovin lähellä sydäntäin, ja se on yksi syy miksi pidän tätäkin filmiä sangen suuressa arvossa vaikkei kyseessä nyt muuten olekaan mikään erityisen poikkeuksellinen tapaus. Fiilis on kuitenkin hyvä ja meininki on miellyttävän suoraviivaista. Ja vaikken myÜskään järin pidä Val Kilmeristä, on sen roolisuoritus Doc Hollidaynä kuitenki aivan erinomaisen loistava.
Kuten oon varmaan jo jossain yhteydessä maininnut, on Yhdysvaltain vanha länsi on kovin lähellä sydäntäin, ja se on yksi syy miksi pidän tätäkin filmiä sangen suuressa arvossa vaikkei kyseessä nyt muuten olekaan mikään erityisen poikkeuksellinen tapaus. Fiilis on kuitenkin hyvä ja meininki on miellyttävän suoraviivaista. Ja vaikken myÜskään järin pidä Val Kilmeristä, on sen roolisuoritus Doc Hollidaynä kuitenki aivan erinomaisen loistava.
True Blood (2008)
11.6.-28.8.2012, pc (5th season)
Pikkasen parannusta neloskaudesta, joka oli miusta hitusen muita heikompi. Epämukava cliffhangerlopetus tosin, nyt pittää muka oottaa taas melkein vuosi.
Pikkasen parannusta neloskaudesta, joka oli miusta hitusen muita heikompi. Epämukava cliffhangerlopetus tosin, nyt pittää muka oottaa taas melkein vuosi.
Keaster's rating:
22.7.2012, dvd (rewatch, from ****½ to ****)
Keaster's rating:
21.7.2012, dvd (rewatch, from **** to ****½)
Keaster's rating:
19.7.2012, dvd (rewatch, no changes)
Hobitin uusintalukemista suorittaessani sain yhtäkkiä valtavat Sormusten herra -nitkut, joten oli välttämätÜntä polokia Anttilaan ihan täysillä just ennen sulkemisaikaa ja ostaa boksi. Oon kattonu nää viimeksi joskus monta monta vuotta sit (kolmosen itse asiassa viimeksi Oulun muinaisessa Rio-elokuvateatterissa sillon ko se ilimesty ellen vallan väärin muista). Edelleen erinomaista ja supereeppistä viihdettä, nyt kakkonen pyÜrimään.
Hobitin uusintalukemista suorittaessani sain yhtäkkiä valtavat Sormusten herra -nitkut, joten oli välttämätÜntä polokia Anttilaan ihan täysillä just ennen sulkemisaikaa ja ostaa boksi. Oon kattonu nää viimeksi joskus monta monta vuotta sit (kolmosen itse asiassa viimeksi Oulun muinaisessa Rio-elokuvateatterissa sillon ko se ilimesty ellen vallan väärin muista). Edelleen erinomaista ja supereeppistä viihdettä, nyt kakkonen pyÜrimään.
Keaster's rating:
The Adventures of Tintin (2011)
19.5.2012, pc
Oikeastaan aika jees, parasta Spielbergiä piiiitkään aikaan. Oon jokseenkin suuri Tintin ystävä ja vaikka tää ei sinänsä palvelekkaan sarjiksia kauheen uskollisesti niin diggasin kuitenkin sangen suuresti. Toi tietokoneanimaatiokin, josta en yleisesti ottaen järin perusta toimi tässä oikeastaan aika hyvin. Ainoa oikeasti todella häiritsevä seikka on hahmojen korostettu brittiläisyys, yhhyh.
Oikeastaan aika jees, parasta Spielbergiä piiiitkään aikaan. Oon jokseenkin suuri Tintin ystävä ja vaikka tää ei sinänsä palvelekkaan sarjiksia kauheen uskollisesti niin diggasin kuitenkin sangen suuresti. Toi tietokoneanimaatiokin, josta en yleisesti ottaen järin perusta toimi tässä oikeastaan aika hyvin. Ainoa oikeasti todella häiritsevä seikka on hahmojen korostettu brittiläisyys, yhhyh.
Load more items (16 more in this list)
I am quite sure y'all know how it goes. I should probably point out that unfortunately I watch a lot less films nowadays than I did a year before (although I do still love the particular form of art very deeply) but as I have this eager passion to occasionally comment some of the stuff I gaze through I see no other option than to create this kinda list once again.
Added to
People who voted for this also voted for
Watched in 2012
Watched in 2012
Films watched - Katselut 2013
Films watched - Katselut 2012
Elokuvapäiväkirjuli 2012
Petri's Movie Diary - 2012 Edition
Miika's Movie Diary - 2012
Watched in 2012
Watched in 2012
2012
Watched in 2012
Watched in 2013
Anno Cinema 2013
Kirjapäivyri 2012
Films watched - Katselut 2015
More lists from Keaster
Watched in '13
Watched in '11
Books read in '11
Watched in '21
Read in '21
Watched in '09
Read in '22