Short Films Watched in 2010
Sort by:
Showing 1-50 of 73
Decade:
Rating:
List Type:
14.12.
DVD
TÀmÀn takia hankin Hausu:n Criterionin, eikÀ menneet rahat hukkaan. TyylikÀs, kekseliÀs ja ennen kaikkea kokeileva elokuva, jossa vÀlillÀ soi letkeÀ jazz kaupunkikuvien pÀÀllÀ ja yhtÀkkiÀ vaihdetaan lajityyppi westerniin.
DVD
TÀmÀn takia hankin Hausu:n Criterionin, eikÀ menneet rahat hukkaan. TyylikÀs, kekseliÀs ja ennen kaikkea kokeileva elokuva, jossa vÀlillÀ soi letkeÀ jazz kaupunkikuvien pÀÀllÀ ja yhtÀkkiÀ vaihdetaan lajityyppi westerniin.
ToniJJJ's rating:
The Severed Heads (1957)
17.11.
DVD
Santa Sangren(, jonka epÀelokuvaharrastajamaisesti waretin) olen vain siis tÀtÀ ennen ohjaajalta nÀhnyt ja luonnollisesti nÀiden kahden vÀlillÀ on tapahtunut paljon kehitystÀ. La Cravatessa nÀkyy selvÀsti sen pieni budjetti ja se, ettÀ sen takana on aloiteleva amatööriohjaaja. Pahvinen ympÀristö ja sen vÀrit ovat kaikesta huolimatta ihan kivan nÀköiset ja tarinan toteutus ilman dialogia toimii. Thomas Mannin alkuperÀistarina pitÀis myös lukea. TÀstÀ jatketaan mielenkiinnolla Jodorowsky -boksin pitkiin ja hehkutetumpiin elokuviin.
DVD
Santa Sangren(, jonka epÀelokuvaharrastajamaisesti waretin) olen vain siis tÀtÀ ennen ohjaajalta nÀhnyt ja luonnollisesti nÀiden kahden vÀlillÀ on tapahtunut paljon kehitystÀ. La Cravatessa nÀkyy selvÀsti sen pieni budjetti ja se, ettÀ sen takana on aloiteleva amatööriohjaaja. Pahvinen ympÀristö ja sen vÀrit ovat kaikesta huolimatta ihan kivan nÀköiset ja tarinan toteutus ilman dialogia toimii. Thomas Mannin alkuperÀistarina pitÀis myös lukea. TÀstÀ jatketaan mielenkiinnolla Jodorowsky -boksin pitkiin ja hehkutetumpiin elokuviin.
ToniJJJ's rating:
Dekalog VI (1990)
20.6.
PC
Tapana ei ole leffoja tai mitÀÀn muutakaan warettaa(ymmÀrrÀn jos DVD- tai mitÀÀn muuta julkaisua ei ole missÀÀn olemassa), mutta nyt oli pakko kun jÀi Teemalta tÀÀ jakso tallentamatta eikÀ nÀitÀ Ylen Areenaltakaan löydy.
PC
Tapana ei ole leffoja tai mitÀÀn muutakaan warettaa(ymmÀrrÀn jos DVD- tai mitÀÀn muuta julkaisua ei ole missÀÀn olemassa), mutta nyt oli pakko kun jÀi Teemalta tÀÀ jakso tallentamatta eikÀ nÀitÀ Ylen Areenaltakaan löydy.
ToniJJJ's rating:
Six Days (2002)
20.5.
PC
WKW:n ohjaama musavideo DJ Shadown samannimiseen biisiin. Musa on kuunneltavaa ja itse video ei ohjaajan tutusta hienosta tyylistÀ paljon poikkea. Ihan kiva.
PC
WKW:n ohjaama musavideo DJ Shadown samannimiseen biisiin. Musa on kuunneltavaa ja itse video ei ohjaajan tutusta hienosta tyylistÀ paljon poikkea. Ihan kiva.
ToniJJJ's rating:
9.5.
PC
Hauska kikkailulyhÀri Scorsesen uran opiskeluvuosilta.
PC
Hauska kikkailulyhÀri Scorsesen uran opiskeluvuosilta.
ToniJJJ's rating:
wkw/tk/1996@7'55''hk.net (1996)
2.5.
PC
Wongin tunnistettavaan tyyliin kuvattu lyhÀri, jota sÀestÀÀ cooli bluesbiisi. YouTuben paskan laadun vuoksi teksteistÀ ei saanut selkoa, enkÀ siksi tÀstÀ paljoa tajunnut, mutta hienolta nÀytti ja kuulosti. Ja Asano oli tietysti kova.
PC
Wongin tunnistettavaan tyyliin kuvattu lyhÀri, jota sÀestÀÀ cooli bluesbiisi. YouTuben paskan laadun vuoksi teksteistÀ ei saanut selkoa, enkÀ siksi tÀstÀ paljoa tajunnut, mutta hienolta nÀytti ja kuulosti. Ja Asano oli tietysti kova.
ToniJJJ's rating:
Load more items (23 more in this list)
Added to
Related lists
20 From 70. My Favorite Films From The Year 1970
20 item list by The Mighty Celestial
13 votes 2 comments
20 item list by The Mighty Celestial
13 votes 2 comments
35 From 00: My Favorite Films From The Year 2000
35 item list by The Mighty Celestial
6 votes 1 comment
35 item list by The Mighty Celestial
6 votes 1 comment
View more top voted lists