Favorite Directors
Sort by:
Showing 16 items
Rating:
List Type:
Favorite Movie:
1. Mononoke Hime
2. Spirited Away
3. Tonari no Totoro
1. Mononoke Hime
2. Spirited Away
3. Tonari no Totoro
mrnty nnsrt's rating:
Favorite Movie:
1. Punch-Drunk Love
2. There Will be Blood
3. Magnolia
1. Punch-Drunk Love
2. There Will be Blood
3. Magnolia
mrnty nnsrt's rating: