Elokuvat 2009
Sort by:
Showing 1-50 of 248
Decade:
Rating:
List Type:
nojaa..rakenteensa puolesta mielenkiintoinen leffa. Valitettavasti tässä on kaikki mahdolliset 90-luvun noloudet mm. paskaa TB-303 housea...tai tranceako se oli.
Tupe's rating:
Mahtava.SIIS..yksi all time Lost Highway on favourite. tämän leffan vasta nyt!Miksi katsoin. hyvä. Aivan törkeän Ei kuin luulin. niin sekava ei niin sekava kuin luulin. SIIS
Tupe's rating:
öö..jotenkin outo, kässäri ehkä mätti. Kuitenkin ihan symppis leffa, jossa muutama nerokasta ja hauskaa kohtausta, sekä muutama leffasta ja todellisuudesta täysin irrallaan olevaa kohtausta...muutamaa...kohtausta...hauskaa...nerokasta.
Tupe's rating:
Nojooooo. Salaliittoja, symboleita, munkkeja ja muuta mystistä. Niinjoo ja maailmanloppu. Ainiin ja oli sinne pitänyt tunkea ihan vitusti actionia...ja sähköt keskiaikaiseen salakammioon.
15.12
15.12
Tupe's rating:
North Face (2008)
Siisti leffa. Hyvin tehty, näyttävä ja jännittävä. 20 minsaa liian pitkä tosin.
Tupe's rating:
Beyond a Reasonable Doubt (2009)
Huhhuh..Kauhee leffa. Niin perus jännäri kun voi olla. Muistutti jotain kanadalaista tv-leffaa. Poitsu oli vissiin täydellisten naisten puutarhuri.
14.12
14.12
Tupe's rating:
Ihan vitun huono juoni täynnä päättömiä juttuja ja kohtauksia koottu kasaan ihan miten sattuu. Ihan katsottava Uuno.
Tupe's rating:
The Tournament (2009)
Nojoo...näitähän nyt on tehty miljoona. Tän kyllä katsoi ihan mielellään, kun oli sopivan lyhytkin. Parempi kuin Condemned....jos se nyt jostain kertoo.
Tupe's rating:
Four Christmases (2008)
Yllättän hauska leffa. Romanttisten komedioiden parempaa kastia.
Tupe's rating:
ööö...Muutamia tosi outoja kohtauksia jopa Uunoksi. Klassikko anyway..
Tupe's rating:
Inglourious Basterds (2009)
fakfakfak...vaikka haluisin vihata Tarantinon ajoittain överiä cooleilua ymym. niin on tää kuitenkin tän vuoden parhaita leffoja. fakfak.
Tupe's rating:
Viimeks näin tän kyl joskus 10v sitten. Toimii edelleen. Tosin enemmänkin nostalgian varassa nykyään. Uunojen keskitasoa.
9.12
9.12
Tupe's rating:
Tää oli huonontunut sitten viime näkemän. damndamn.
2.12
2.12
Tupe's rating:
Se eka filmatisointi on huomattavasti parempi. Liikaa haahuilua.
1.12
1.12
Tupe's rating:
Tupla-Uuno (1988)
Toinen hyvä Uuno. Varmaan viidestoista kerta ku tää tuli tsekattua.
1.12
1.12
Tupe's rating:
Kai tää hyvä oli, ei hirveesti jääny mieleen. Samaa ku edellisetki.
30.11
30.11
Tupe's rating:
The Man from Earth (2007)
ÖÖÖÖÖÖÖÖ...muka pohdiskeleva ja filosofinen tjs..vitut. saarnaava ja epälooginen. Joo..Oon J***** ja mut ymmärrettiin väärin. byhyy...niin varmaan. onks tän tehny joku lukiolainen....
30.11
30.11
Tupe's rating:
Edelleenkin ihan katsottava Uuno. 80-luvun Uuno on paras.
30.11
30.11
Tupe's rating:
No ainakin neljä kertaa tää on katsottu. Edelleenkin loistava. Mun lempipython on....tää.....eiku...woosh
22.11
22.11
Tupe's rating:
Toka kerta. Maailman paras "sokkona vuokraamosta valittu yllättäjä". Edelleenkin aivan tajuttoman viihdyttävä ja mielenkiintoinen.
22.11
22.11
Tupe's rating:
Gamer (2009)
Hölmö leffa. Jeejee, Ping Ping, Frag Frag, DM,TDM, EPIC RUN, GAMERZ: ALL WATCH THIS MOVIE. BLÄÄH
22.11
22.11
Tää oli tosi hyvä, tosin hieman ennalta arvattava. Solariksen hengessä, juliste ainakin.
21.11
21.11
Tupe's rating:
Christmas Story (2007)
sympaattinen joululeffa, ekat 20minsaa hyvä, sit alko alamäki. A.T pilas kans tunnelman aika täydellisesti.
21.11
21.11
Tupe's rating:
The Proposal (2009)
tosi tosi toosi perus romanttinen komedia. Kattoo jos vaikka on saanu aivotärähdyksen.
16.11
16.11
Tupe's rating:
Luulin et olis rankempi. Näytti hyvältä, kesti tarpeeks vähän aikaa ja katto oletettua vaivattomammin.
16.11
16.11
Tupe's rating:
Bronson (2009)
siistejä kohtauksia, vissiin joku muka-juoni. Kuitenkin kolme ja puol
16.11
16.11
Tupe's rating:
My Big Fat Greek Wedding (2002)
Keskivertoa parempi romanttinen komedia. Tom Hanks apulaistuottajana varmaan siks ku se on ortodoksi.
15.11
15.11
Tupe's rating:
The Name of the Rose (1986)
Toka kerta. "Kirja oli parempi"-kommentti pätee tietty..Emmä tie....Hivenen liikaa ilmaa.
15.11
15.11
Tupe's rating:
Brüno (2009)
Pari loistavaa kohtausta. Kuitenkin häiritsee, että miten "totta" tää "oikeesti" on.
15.11
15.11
Tupe's rating:
Life of Brian (1979)
Olisko ollut viides kerta, kun tää tuli katsottua. Edelleenkin mahdottoman hyvä leffa.
7.11
7.11
Tupe's rating:
Tää oli loistava. No tietty vois sanoo, että naiivi blaablaa. mut ei. Törkeen hyvä. 4,25 tähtee pyöristyy 4 ja puoleen.
6.11
6.11
Tupe's rating:
Liar Liar (1997)
Toka tai kolmas kerta. Carreyn maneerit rasitti, vaikka ei ennen ole häirinny. häröö..
6.11
6.11
Tupe's rating:
School of Rock (2003)
Tokaa kertaa katoin, ku muistin et olis hyvä. Nössö leffa, tosi true joopajoo led zeppelin jeejee rockrock. Yhtä rok ku suosikki ja nössömpi ko rumba.
2.9
2.9
Tupe's rating:
Tätä on vissiin haukuttu joksikin kiertoajeluksi. Olihan tää sitäkin, mut viihdytti ok.
2.9
2.9
Tupe's rating:
Land of the Lost (2009)
Hieman happonen oli juu. Ei Will Ferrellin paras, mut ihan hyvä mieli jäi kaikesta päättömästä.
1.9
1.9
Tupe's rating:
Diggaan kyl Rob Zombien leffoista. Tääki oli kova. Better than original, hahhahaa..ja se kakara oli hyvä.
1.9
1.9
Tupe's rating:
Semmonen "low-key"-draama. Nätin näkönen ja "jännä". Ei kuitenkaan jännittävä. Bit too artsy...
1.9
1.9
Tupe's rating:
Kohtuu ok. kansi näyttää komedialta, enemmänkin (outoa) draamaa.
Tupe's rating:
Häjyt (1999)
tokaa kertaa. juoni paskempi kuin muistin. kuitenkin ihan ok leffa, vaikka onkin vitun juntti.
Tupe's rating:
Last Chance Harvey (2008) (2009)
lyhyt leffa, josta ei OiKeestaan muista mitään jälkikäteen.
Tupe's rating:
No tää oli mielenkiintoinen ihan jo ajankuvansa takia. Juoni vähän lässähti jossain vaiheessa. ei mikään kvlt.
19.10
19.10
Tupe's rating:
Load more items (198 more in this list)
Lista tehty lähinnä omaan käyttöön. Tästä syystä arvostelut lyhyitä ja epäanalyyttisiä...byhyy. Leffoja tulee katsottua yleensä viikonloppuisin pari kolme kerrallaan.