Anime Kinówki
Sort by:
Showing 34 items
Decade:
Rating:
List Type:
Długo nie mogłem zrozumieć w jaki sposób akcja przeniosła się na łódź. Super kontynuacja pierwszej części.
Tomasz's rating:
Kontynuacja serii tv. Rzecz na wysokim poziomie.
Tomasz's rating:
Blood: The Last Vampire (2000)
Genialna animacja, chyba najlepsza jaką widziałem, szkoda, że takie krótkie.
Tomasz's rating:
Princess Mononoke (1997)
Pierwszy film od Miyazakiego, jaki zagościł na moim ekranie. Bardzo miłe wspomnienia.
Tomasz's rating:
Podium kinówek. Ma tak proste przesłanie, że wiele ludzi go nie rozumie, co mnie naprawdę zaskakuje.
Tomasz's rating:
Dobra, dynamiczna akcja. Sam film pod koniec trochę się dłuży, ale nie szkodzi.
Tomasz's rating:
Ninja Scroll (1993)
Bardzo się cieszę, że oglądałem to jako jedne z pierwszych pełnometrażowych anime. Bardzo dobre wrażenie.
Tomasz's rating:
Nieprzewidywalne, pełno fetyszy. Dobre na bekę.
Tomasz's rating:
Prosta opowieść oderwana od tasiemca.
Tomasz's rating:
Ciekawsze niż pierwsza kinówka.
Tomasz's rating:
Słabo pamiętam, wiem, że mi się podobało.
Poziom wyżej od poprzednich. Tak być powinno zawsze.
Tomasz's rating:
Też słabo pamiętam, ale nie wiem, czy mi się podobało.
Mocno psychodeliczne jak na One Piece. Specyficzne, ale dobre.
Tomasz's rating:
Filler nieodcinkowy. Szkoda czasu, chociaż nie było szczególnie słabe.
Tomasz's rating:
WTF: The Końcówka. Byłem pod wrażeniem.
Tomasz's rating:
Niespecjalne. Można zobaczyć, młodsi i miłośnicy kotów będą się dobrze bawić.
Tomasz's rating:
Przyjemnie oglądało by się w jakiś chłodniejszy sierpniowy lub wrześniowy dzień. Przyjemna animacja i lekko prowadzona fabuła. Bez wielu fajerwerków. Skończyłem oglądanie z uczuciem, że mogło być trochę ciekawsze.
Tomasz's rating: