Join Listal here 
Existing members 
Login here 
Join Listal to create lists, share images, get recommendations and much more
Avatar
Added by Marek27

on 31 Aug 2012 05:41

 
38
2390 Views   11 Comments

He is supernatural ?

Sort by: Showing 18 items
Average listal rating (1565 ratings) 6.7  IMDB Rating
1. Nicolas Cage



was out in one article that he is a vampire and every 70, 80 years he reborn again, and some have a doubt for his hair too.
Marek27's rating:

Average listal rating (1335 ratings) 7.9  IMDB Rating
2. Christopher Walken




in this last years he is more scary, seems an undead
Marek27's rating:

Average listal rating (319 ratings) 6.8  IMDB Rating
3. Ozzy Osbourne



how can miss the prince of darkness hehe
Marek27's rating:

Average listal rating (1502 ratings) 7.7  IMDB Rating
4. Steve Buscemi



he is good, also if in some photos he look like an undertaker
Marek27's rating:

Average listal rating (1214 ratings) 7.2  IMDB Rating
5. Willem Dafoe



i believe he is, after he played Goblin on Spiderman

Marek27's rating:

Average listal rating (329 ratings) 7  IMDB Rating
6. Ron Perlman



maybe is really an Hellboy :)
Marek27's rating:

Average listal rating (785 ratings) 6  IMDB Rating
7. Robert Pattinson



they chosen him because is really a vampire :)
Marek27's rating:

Average listal rating (36 ratings) 6.1  IMDB Rating
8. Michael Berryman



he had some alien relatives, maybe
Marek27's rating:

Average listal rating (451 ratings) 6.5  IMDB Rating
9. Danny Trejo



he must have Maya ancestors
Marek27's rating:

Average listal rating (560 ratings) 6.7  IMDB Rating
10. John C. Reilly



i was right to think he is strange lol
Marek27's rating:

Average listal rating (470 ratings) 7.4  IMDB Rating
11. Tim Curry



his is scary how he looks
Marek27's rating:

Average listal rating (225 ratings) 5.3  IMDB Rating
12. Clint Howard



i seem he looks like an alien
Marek27's rating:

Average listal rating (48 ratings) 6.8  IMDB Rating
13. Noel Fielding



dark creature ?
Marek27's rating:

Average listal rating (175 ratings) 6  IMDB Rating
14. Gary Busey



becomed strange, his face like a cartoon
Marek27's rating:

Average listal rating (500 ratings) 5.6  IMDB Rating
15. Taylor Lautner



definitely supernatural, alien and vampire too lol
Marek27's rating:

Average listal rating (281 ratings) 6  IMDB Rating
16. Luis Guzmán



looking his eyes, i see him a dark wizard
Marek27's rating:

Average listal rating (29 ratings) 6.6  IMDB Rating
17. Richard Kiel



i always thought he had some supernatural power :)
Marek27's rating:


Aliens

Average listal rating (382 ratings) 2.7  IMDB Rating
18. Justin Bieber
why Aliens don't come here for transport him to their galaxy? LOL
Marek27's rating:


 

Men that have some particular qualities....lol

Added to




Related lists

Don't Fear the Reaper
22 item list by captaine
44 votes 7 comments
In honour of Sir Ian McKellen
24 item list by Lexie
12 votes 2 comments
Creatures of Supernatural
50 item list by Mejo ♥♫
84 votes 17 comments
I am Johnny Depp really
10 item list by dannyjai
25 votes 4 comments
Matthieu Charneau
11 item list by cedar123
Existentialism in literature
23 item list by popguns
35 votes 8 comments
The Angel Heirarchy of Supernatural
36 item list by BAMF
2 votes
Michael's best outfits
10 item list by edwardsheroin
9 votes 5 comments
This is Supernatural (Unfinished)
12 item list by Drako Z
53 votes 10 comments
Top 10 Supernatural TV Shows
10 item list by kjtenorman
23 votes 5 comments

View more top voted lists
Join listal and create your own lists and much more

People who voted for this also voted for

Pizza
Movie lists - in each year
♫ Music Memories
Band Logos(Updated)
Favorite List's
It’s Tuesday, you should get away
Icevipers Breakup Songs (for that sinking feeling)
Road Trips
Some cute kittens pictures
Something personal
Colored Eyes
My Best Paradise Pics List

More lists from Marek27

No Facial Expression !
Mad Stars
Animated films i like
Top Gear 20 Best Cars
Extreme Winter !
Amazing photos of Jim Clark


Comments

Posted: 1 year, 7 months ago at Sep 16 12:43
Hahaha, what the fuck is this list even about? I don't really know, but it's hilarious. True totally lol.
Posted: 1 year, 7 months ago at Sep 17 21:19
thanks yulle :)
Posted: 1 year, 6 months ago at Oct 20 12:23
So funny. Right on about Luis Guzmán...He's got some dark magic up his sleeve. ;)
Posted: 1 year, 4 months ago at Nov 30 17:39
Hahahaha..I love this!
Posted: 1 year, 3 months ago at Jan 15 20:03
i agree for Bieber :D
Posted: 1 year, 3 months ago at Jan 16 4:00
LOL this is some of the funniest shit I ever saw.
Posted: 1 year, 3 months ago at Jan 21 8:55
loL... too good.LMAO
Posted: 1 year ago at Mar 25 12:18
Secondo me usano Christopher Walken per i film sui vampiri per ridurre il budget del make-up...
Praticamente non gli serve!!!
Posted: 1 year ago at Mar 25 14:50
haha...Superb.....
Posted: 8 months, 2 weeks ago at Aug 10 0:50
Difatti Howard é l'unico che sia mai apparso in tutte le serie di Star Trek...come alieno !
Posted: 1 month ago at Mar 19 9:59
Justin Butthead? LOVE the comment!!!

Login or Signup to post a comment